vidranoo 2012.12.11. 20:30

superman

A történet:
Az aikido nagymester bemutatót tart a stadionban. Óriási tömeg, tapsvihar. A műsor végén a nézők kérdezhetnek a mestertől. Repkednek a kérdések, a mester rendre válaszol, a hangulat a tetőfokán: a mester mindent tud! Az utolsó kérdező ki akar fogni rajta és fogós kérdést tesz fel:
- Mester! Mit csinál akkor, ha éjjel sétál egy sötét sikátorban és egyszercsak hárman is megtámadják: az egyik lefogja az egyik karját, a másik a másik karját, a harmadik pedig szemből egy pisztolyt szegez a homlokához?
- Nem tudom, fiam. Szerintem ne menj ilyen helyekre.
A dialóg:
- Otthagyott a csajom.
- Neee. Télleg?
- Nem, csak olyan szar a humorom, hogy ezzel viccelődök.
- Jó, bocs.
- Hülye.
- Naaa, jól van már… De mikor?
- Tegnap este.
- És miért?
- Azt mondta, nem bírja tovább.
- De mit?
- Hogyhogy mit? Azt, bazmeg, hogy egy lúzer vagyok. De mindegy is, végülis tudtam előre.
- Mit?
- Hát, hogy egy ilyen csaj nem marad egy olyan palival, mint én.
- Most mire gondolsz?
- Áááá, túl szép, okos is, van humora… Nézz már rám!
- Persze, tök jófej a Jutka, de azért nem egy Klaudiasiffer, érted. Tök átlag, helyes, csinos csaj – minden csaj csinos harminc alatt -, te meg egy okos, rendes pacák vagy. Miért ne maradt volna veled?
- Mert szar vagyok.
- Okkké… Megint ez…
- Igen, megint ez! Mert szar vagyok és megint szar vagyok, igen. És mindigis az leszek.
- Klassz. Ámen. Figyu…
- Neeem, tényleg. Nézd meg, befejeztük a gimit, te kimentél tanulni, én nem. Én, bazmeg, Budapesten tanultam angolul.
- És tökjól meg is tanultál! Most is abból élsz, látod. És elég jól, ráadásul.
- Hagggggyad már. Jól? Hülye vagy? Négy kilót keresek havonta.
- Én meg kiló ötvenet. Normális vagy????
- Jó, de te abból élsz, amit szeretsz.
- Miért, te nem szeretsz angolt tanítani?
- Szeret a faszom.
- És mit szeretnél inkább?
- Nem tudom. Írni, gitározni, sportolni…
- Hát akkor írj, gitározz, sportolj…
- Persze, pont most, amikor ennyire kész vagyok. Hülye vagy? Alig bírok kimenni a lakásból. Még szarni is alig bírok kimenni, mióta lelépett a Jutka.
- Mi? El is költözött?
- El, bazmeg.
- Húúúúha…
Csönd.
-Figyu, emlékszel, mit mondtam tavaly? Hogy lehet, hogy ki kéne venned egy albit és elköltöznétek anyádtól… lehet, hogy anyádat nem bírta… lehet, hogy ha most kivennél egyet, még visszajönne…
- Áááá, anyámmal semmi gond, tök jól kijöttek.
- Oké, persze, de azért a másfél szobásban, a hetediken, anyáddal… Még kefélni se lehet egy jót…
- Dehogynem. Amikor Anya lement a közértbe.
- Aha, hát ez tök spontán… És az mennyi? Húsz perc? A csajoknak kell az a hülye bújás, mondtam már százszor.  Fogalmam sincs, mitől pörögnek rá, de fekszel velük egy negyedórát utána, aztán tök jól vannak. Anélkül meg megy a hiszti.
- Jó, cseszegess te is. Mindegy… Különben se bírnám kifizetni az albit.
- Azt mondtad, négy kilót keresel…
- Jó, de azt beteszem a bankba. Kellhet rosszabb időkre.
- Hát, most rosszabb idők vannak, nem?
- Ne is mondd! A lehető legrosszabb…  Hogy otthagyott a Jutka… Nem tudom, mi lesz… pedig minden nap elmondtam neki, hogy mennyire rendes, hogy egy ilyen balfasszal van együtt, mint én.
- Minden nap???
- Igen, két évig minden nap ajnároztam. Mert feleségül akartam venni. Komolyan!
- Úgy ajnároztad, hogy közben azt szajkóztad, hogy egy balfasszal van együtt? Klassz bók! Azt mondtad neki, hogy szép, vagy jó a haja, vagy ilyesmi?
- Persze… azt is… néha… de nálunk igaziból a lelki tulajdonságok számítottak.
- Hülye vagy??? Ő egy CSAJ!!! A csajoknak mondani kell, hogy szépek, meg virág, meg ilyenek. Én se értem, de kell nekik, az tuti, haver!
- Dehát én mondtam!!! Mondtam ezerszer, hogy milyen rendes, hogy egy ilyen szar alakkal van… meg, hogy jólelkű, hogy elvisel egy ilyen pancsert… meg, hogy milyen tiszta ember, hogy sose panaszkodik; nem zavarja, hogy pocakom van, meg hosszú a hajam… meg néha büdös a lábam is…  de csak a kék zoknitól, amit az osanban vettünk…
- Lehet, hogy egyszerűen csak szeretett.
- Szeretett?!? Akkor hogy volt képes otthagyni???
- Na jó, de két éve azt hallgatja…
- Igen, két éve azt hallgatja, hogy milyen csodálatos! Ezért kellett otthagyni??? Kitettem a szívem – lelkem érte és tessék!
- Úristen, hallod magad kívülről?
- Persze, hogy hallom, hülye vagy?
- Csak azt próbálom magyarázni…
- Figyelj, hagyjuk. Te sem értesz meg. Tizenöt éve vagyunk barátok, idejövök, válságban az életem, nem ezt vártam, ne haragudj. De mindegy. Hagyjuk. Majd lesz valahogy.
- Na jó, gyere, menjünk le, megmutatom az új bringám.
- Vettél biciklit?
- Aha.
- Bazmeg, te hogy tudod ilyen jól csinálni? Bicikli, laptop… Én tavaly óta nem találok egy jó bringát.
- Hogy érted?
- Hát, tudod, tavaly elkezdtem nézegetni… Rohadt drágák, a köcsög kereskedők ráteszik az anyjukat is. Aztán mondta a haverom, hogy tud szerezni féláron, tudod, ami leesik a kamionról… mondom, tök jó. De aztán mondta az öcsém, hogy vigyázzak, mert azzal is jól átcseszhetnek, ha nem értek hozzá. Úgyhogy fölmentem a netre, elkezdtem utánanézni, beregisztráltam bringás fórumokra. Oda be lehet írogatni, ha van valami kérdésed, meg egymásnak is szólnak, hogyha mondjuk valamelyik márka gáz szériát hoz ki meg ilyenek, meg leírják a rejtett hibákat is. És képzeld, azt találtam ki, hogy összegyűjtöttem az összes lehetséges hibát és beírogattam a fórumra, összevissza, minden márkánál, mintha lenne bringám és csak úgy találomra kiválasztottam egyet a hibalistáról és azt írtam be, mintha az lenne a baja… hogy ha esetleg lenne olyan hiba, amije lehet annak a márkának is, csak még mondjuk nem került szóba…  Így 95 százalékra ki lehet szűrni a hibákat, mert engem nem fognak átcseszni a tetvek, az tuti, haver, mert beszéltem az egyik matekos tanár kollégával és azt mondja, hogy ha a valószínűségszámítást nézzük…
Közben leérnek az emeletről.
-Ülj fel!
- Ne hülyéskedj, nem akarom tönkretenni az új bringád.
- Jézus, miért tennéd tönkre azzal, hogy ráülsz??? Ülj fel!
- Biztos? Nem baj?
- Ülj MÁÁÁÁR FEEEEL!!!!
- Jól van, ne ordíts! Felültem… Oké?
- Most pedig indulj el!
- Induljak el? De hova?
- Nem tudom. Csak menj. Tekerj. Nézd a csajokat, itt a nyár, menj le a Dunához, egyél egy fagyit, hívd fel a Jutkát… mit tudom én? Csak csinálj már valamit! Éljél!
Meglöki a bringát, az meg szépen elgurul szupermennel a hátán.

A bejegyzés trackback címe:

https://forrobadogteton.blog.hu/api/trackback/id/tr44959535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása